Friday, December 28, 2007

سرکشی شبانه حراست به پاویون دختران انترن

سرکشی شبانه حراست به پاویون دختران انترن
درهر بيمارستان آموزشي مكاني براي استراحت انترن وجود دارد . بيمارستان آريا مشهد هم از اين قضيه مستثني نبوده و براي انترن آقا و خانم اتاق هايي مخصوص دارد كه اين دو اتاق در كنار يكديگر است. همچنين در هر بيمارستاني نگهبان انتظامات وجود دارد كه وظيفه اش حراست از افراد و اموال مي باشد ولي اتفاقي كه در ارديبهشت ماه امسال و براي دانشجويان پزشكي كه انترن كشيك بودند رخ داد باعث شد با وظايف جديد اين افراد آگاه شويم !

در آخرين ساعت هاي شب انترن هاي خانم كشيك در اتاق خود بدون حجاب و لباس رسمي مشغول انجام فعاليت هاي خود بوده كه به ناگاه فردي بدون در زدن و كسب اجازه وارد اتاق آنهامي شود. انترن ها بهت زده نگاهي به يكديگر و نگاهي به اين فرد كه نگهبان حراست است مي كنند. از او در مورد اين كارش توضيح مي خواهند و نگهبان هم با لحني زشت دليل كار خود را شك به وجود انترن مرد در اين اتاق اعلام مي كند. و سپس شروع به گشتن اتاق مي كند و جسارت خود را به حدی می رساند که از دختران جوان مي خواهد كه كيف آنها را بگردد چرا كه ممكن است در كيف آنها سيگار وجود داشته باشد. همچنين از انترن ها مي خواهد توضيح دهند چرا تخت هاي خود را به هم چسبانده اند ؟ (در حالي كه اين كار به دليل كمبود تخت اتفاق افتاده بوده است گويا نگهبان انترن ها را لزبين تصور كرده است) در نهايت پس از جستجو هاي فراوان و نيافتن انترن مرد اتاق را ترك مي كند.

فرداي آن شب انترن هايي كه مورد بي حرمتي قرار گرفته بودند در بخش حاضر نشدند تا نسبت به اين عمل وقيحانه اعتراض كنند . ولي از طرف انتظامات و حراست با تهديد به تعليق و اخراج رو به رو مي شوند. ساعاتی بعد اعتراض آنان به پایان رسید چرا كه انترن ها يي كه 6 سال دشوار و پرهزینه تحصيلی را در دانشگاه آزاد مشهد سپري كرده می خواستند یک سال باقی مانده را به سلامت بگذرانند .

اكنون آن نگهبان متجاوز همچنان مشغول حراست ! است و آب از آب تكان نخورده است.